Kokie oro vežėjų įsipareigojimai keleiviams?

14:00 Sofija turėjo skristi iš Tulūza Prancūzijoje Krokuvoje Lenkijoje. Jos atvykimo oro uoste, paaiškėjo, kad skrydis bus atidėtas 11 valandų. Aviakompanija sakė lėktuvas įveikė vieną, bet atsisakė atlyginti nuostolius.

“Aš praleido visą dieną į oro uostą ir išleisti pinigus maistu ir gėrimais. Jeigu aviakompanija turi pasiūlyti bent vaišių? ”

Jeigu jūs einate į verslo ar laisvalaikio kelionės lėktuvu, turite ES teisės tam tikrų teisių, gretutinių informacija, vėlavimų, atšaukimų, perviršio ir žalos bagažui numerį. Nuostatos į galiojančius teisės aktus, net susiklosčius išskirtinėms aplinkybėms, kurios lėmė atšaukto skrydžio.

Šios teisės gali naudoti kaip reguliarios ES vidaus skrydžius ir aeroflot vilnius užsakomuosius keleivius skraidina iš ES oro uosto arba į jį. Skrydžiai iš ne ES šalių, šios teisės taikomos tik ES oro transporto bendrovėms.

Vėlavimas

Jei patikrinti skrydžių laikus ir skrydį labai vėlai, aviakompanija turi suteikti jums maisto ir gėrimų, jei reikia, viešbutį, taip pat bendravimo priemonė. Bendrovė taip pat raštu informuoti keleivius apie jų teises.

Jei skrydis atidedamas daugiau nei 5 valandas, oro linijos privalo pasiūlyti grąžinti bilieto kainą, bet tik jei nelidojat su atidėto skrydžio. Finansinė kompensacija už vėlavimą mokama.

Perviršio

Jei skrydis registruotas daugeliui keleivių, pirmiausia turite kreiptis į pigus bilietai i milana oro linijų keleiviai ir nustatyti, ar asmuo savanoriškai atsisakyti skrydžio. Tik po kurio keleiviams gali būti atsisakyta skrydį. Tada privalo pasiūlyti kompensaciją. Be to, jis privalo pateikti maisto ir gėrimų, jei reikia, apgyvendinimo viešbutyje ir ryšio įranga ir raštišką pareiškimą apie keleivių teises.

Atšaukimas

Jei skrydis atšaukiamas dėl nepriklausančių oro linijų aplinkybėmis gali įtakoti bilieto turi būti grąžinta kainą arba suteikti kitu transportu į savo paskirties vietą. Esant tam tikroms aplinkybėms, ir jei anuliavimas įvyko ne dėl force majeure, pavyzdžiui, karo ar stichinės nelaimės, aviakompanija turi atlyginti pigus skrydziai i londona keleiviui. Be to, oro vežėjas turi teikti maisto ir gėrimų, jei reikia, viešbutis, taip pat ryšio priemonėmis, raštišką pareiškimą apie keleivių teises.

Pamiršote bagažo

Visame pasaulyje, galite reikalauti kompensacijos už bagažo sunaikinimą, sugadinimą, praradimą ar atidėjus ES oro linijų.

Ginčų sprendimas

Siekiant išvengti ilgų ir brangiai kainuojančių teismo bylas, valstybės narės privalo įsteigti nepriklausomas nacionalines institucijas, kurios sprendžia su keleivių skundus ir visus jų ginčus su oro transporto bendrovėmis. Norėdami sužinoti pavadinimą ir adresą arba informaciją apie kitas organizacijas Patekus į kitus skundus (pavyzdžiui, prarastą bagažą, sužalojimo, atostogų), kreipkitės į Europą nemokamu telefonu: 00 800 6 7 8 9 10 11 arba el- paštu per svetainę europedirect.europa.eu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

mymoney.lt
travelmaster.lt