Kuprius Zaporožec – jis taip pat buvo tarsi

Viena vertus, iš tikrųjų, kaip šio automobilio istorijos pradžioje, nėra nieko neįprasta. Tai atsitiko daugiau nei vieną kartą, kai vienas iš šalies vadovų paėmė tyčinio sprendimą dėl automobilio gamybai. Gana trivialus ir plėtoti šių mašinų gamybą. Bet kai visa tai kartu sudėjus, istorija gali būti labai įdomu gerbėjai retro technologijų, ypač jei jis sužino apie detales, susijusias su šio žinomų mašinų, kuprotas Zaporožec.

Krikštatėvis, jei galiu taip sakyti, šis automobilis buvo Chruščiovas pats. Be to, teikiant atskirą būstą visų sovietinių žmonių pažadą, jis lankė Automobiliai ir nusprendė suteikti visus su nuosavu automobiliu, ir kurių užduotis buvo veikti kuprotas Zaporožec. Automobilis yra tikrai ne kaltinti už valdovų viršijimo, tuo labiau, kad prototipas buvo pasirinktas gana vertas – Fiat 600. Tačiau įgyvendinimo planas galėtų būti daroma geriau.

Kuriant nacionalines automobilis atliekamas AZLK ateityje, nors ji neturėjo laisvų pajėgumų, ir, nepaisant valdančiosios partijos Centro komitetą apie naują automobilį plėtrai, o ne skubėti juos sukurti. Dėl šios priežasties, o už naujo automobilio problemų variklis pradėjo, nes tiesiog turėjo niekur daryti. Kaip įprasta tokiais atvejais, paiešką pradėjo už tiekiamus analogus

Vietoj gimtoji keturių cilindrų variklis aušinimo vandenį, kaip Fiat, buvo parengtas dirbti pagal pasirinktas kitas gamybos – Nuo automobilių Volkswagen Beetle oru aušinamas. Jis, beje, parodė geriausius rezultatus, kai bandoma su kitų pretendentų, nes negalėjo dirbti tomis pačiomis sąlygomis, kurios turėjo variklio skyriuje kuprotas Zaporožec – galinė padėtis iš variklio ir oro aušinimo. Pagal šį variantą, ir parengti visus dokumentus ir gamybos technologija.

Tačiau

Gosplan tvirtai nusprendė – perkelti gamybą iš gamyklos Moskvich iš žemės ūkio technika Komunarų gamyklos Kijeve, kaip variklis naudojamas analoginis variklio BMW, sukurtas mums, ir įtraukti specialistai iš instituto. Iškart pradėjo skubiai pertvarkyti visą dokumentaciją naujo variklio vadinamas MeM3965.

Norėdami jį įdiegti paėmė kūno pokyčius, variklis tiesiog netelpa į pateiktus matmenis. Pavarų neįrengta šio variklio, reikėjo ją keisti, naudotis kitomis žvejybos įrankiais perdavimo skaičiumi, todėl jis paėmė naują sankabą ir turėjo padaryti kitų pakeitimų, įskaitant sustabdymą. Nepaisant to, plėtra buvo užbaigtas, ir automobilis buvo pavadintas ZAZ-965. Teigiamas rezultatas iš viso šio bėdų gali būti daroma prielaida, kad iš karinės įrangos kūrėjams patirtis buvo naudinga sėkmingo svorio paskirstymo įrenginio, kuris paveikė jos puikų praeinamumą.

Pirmasis automobilis buvo išleistas 1960, žmonės pradėjo skambinti jam Zaporožec kuprius. Nuotraukos pateikė Čia taip pat rodo, kad tai buvo gana mielas mažai automobilių. Tačiau gamybos visų trūkumų ir netobulumų, kurias sukelia tokios neįprastos jo rengimo pradžios, išlipau, kad kai reikia iš esmės pagerinti mašinos. Tačiau naujasis modelis 966-aš įvaldę labai sunku, ypač, nes jos pagrindinis ideologas ir įkvėpėjas Chruščiovas jau buvo atmestas, ir naujasis valdovas – Leonidas Brežnevas, nepaisant jo meilės automobiliams, kuprotas netenkinami supratimas.

Nepaisant to, šis mažas automobilis išliko daug tarybinių žmonių, nepaisant visų jos trūkumų, nes jie gauna joks kitas negali. Suremontuoti, suremontuotas, atnaujintas, jis pakvietė labiau domisi šia kuprotas Zaporozhets; tiuningas, kuriuos jis praėjo, kartais dirbo su juo yra tikrieji stebuklai. Nors jis išliko daugelio anekdotų herojus, tačiau daugeliui ji buvo pirmoji, o kartais tik mašina.

Kuprius Zaporožec, su visais savo trūkumais ir juokinga, daugelį metų buvo aklas meilės daugelį tarybinių žmonių objektas. Jis atskleidė, kad jų pasaulis iš automobilio langą, suteikė galimybę keliauti, davė vidinės laisvės ir nepriklausomybės jausmą. Ir vis dėlto jis gali būti vertinamas šiandien, sumažinti automobilio svarbą istorijoje vargu ar įmanoma.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

mymoney.lt
travelmaster.lt