Lėktuvai Ruslanas – didžiausias pasaulyje

Po orlaivis “Ruslanas” 1985 ir 1986 buvo eksponuojami Paryžiaus oro šou tradicinis tarptautinis tapo aišku, kaip sovietiniai dizaineriai padarė didelę pažangą kuriant superciężkie lainerius.

Gamybos versijose šio vysokoplana turi 405 tonų kilimo masę ir kreiserinis greitis – iki 850 km /h.

Orlaivis “Ruslanas”, manoma, didžiausias atstovus karinio transportinio orlaivio visame pasaulyje, sukurtas OKB. Antonovas Ukrainoje. Maksimalus diapazonas jų skrydžius – šešiolika su puse tūkstančių kilometrų.

Siekiant užtikrinti, kad-124 didžiausia sparta, dizaineriai sukūrė pirmąjį sparnas yra pakankamai storos rodyklės formos su Flat Top “lankas”. Aerodinaminis efektyvumas, kuris yra laikomas vienu iš pagrindinių savybių linijinės, gaunamas dėka kruopštaus darbo iš paskutines minutes keliones i bodruma fiuzeliažo aptakas ir važiuoklės gaubtai sparno uodegos.

Tolimi sunkiųjų karinio transporto lėktuvai ir “Ruslanas” iš pradžių buvo skirta atlikti karių, šarvuočių ir reguliariai ginklus, taip pat krovinių parašiutininkų nusileidimo. Jie gali atlikti balistines raketas, tankus ir kitą sunkų karinę įrangą.

Orlaivis “Ruslanas” sukurtas naudojant ne tik pažangiausias technologijas, bet ir sudėtines medžiagas. Kompleksas įranga borto sistemos automatinio valdymo sistemos techninės būklės, dvi pagalbinės jėgainės generatoriai ir turbinos siurbliai sukurta siekiant suteikti autonomiją operacijos vysokoplana.

Keletas žodžių apie variklius

Varikliai, kurie yra įrengti orlaivių “Ruslan”, nes turi keliones i turkija galimybę atskirai paleisti, o prireikus – tuo pačiu metu. Be rankinio valdymo, kiekvienas yra su elektronine sistema, kurią naudojant, įgula turi galimybę, net labai blogas oras nukreipimo požiūrio automatinis ir pusiau automatiniais režimais.

Siekiant sumažinti aerodinamikos nuostolių, kai balansavimas,-124 “Ruslan” organizuojamas prie galinės svorio centro diapazonas. Už tai buvo visos šiuolaikinės automatizavimo ir elektronikos galimybes.

Naudojant automatizuotą Parsisiųsti vairą buvo nufilmuotas beveik trintį dirbdami liftas. Tai leidžia įgula tiksliai įrašyti savo iš anksto vietą ir balansavimo pilotas viso skrydžio su viena ranka.

Kūrėjai didelį dėmesį skyrė ir palengvinti prekių kelione i tunisa paskutine minute gabenimą. Orlaivis “Ruslanas” greitai ir patogiai įkelti. Jie gali būti vežami tiltų konstrukcijų ir ilgą ūkio, mažųjų upių laivų ir gręžimo įranga.

Kroviniui skirta An-124 turi trisdešimt šešis ir pusę, ir pločio ilgis – beveik septyneri metrų.

Savaeigės mašinos patenka į priekinę ir užpakalinę išleidžiamo per liukus. Dėl stacionarių prekės, naudojamos desyatitonny tiltas kranas yra prieinami laive. Įdomu tai, kad naudojant tokią sistemą krovinių plokštuma “Ruslan”, kaip tai daro pritūpimai, kurie ekspertai juokais vadinamas “dramblių šokių.”

Pagal jau sukurta OKB Antonovo tradicijos, saugumas skrydžio An-124 tapo svarbiausia užduotis. Taigi orlaivis “Ruslanas” turi galią ir varomųjų sistemų projektavimas, kurios gali toliau didės gedimo atveju vienos horizontalios skrydžio – du varikliai ir tūpimo – Bezmotorowy.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

mymoney.lt
travelmaster.lt